مردمک

دریچه ای رو به اجتماع

مردمک

دریچه ای رو به اجتماع

مردمک

خودنگاری های من در باب وقایع و عقاید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نقد

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ب.ظ

انجمن جامعه شتاسی ایران 
موضوع : انتخابات اخیر
خرسندم که امروز با وجود اینکه اکثریت مخالف من فکر می کردند نقدم رو بیان کردم. و خوشحالم که حداقل در اونجا بعد از صحبتم از زاویه ای دیگر هم به انتخابات نگریسته شد. پذیرش نقد تفاوت جمع دانشگاهی با اجتماعات دیگر است. 
نقدم به صحبت های اساتید اینطور بود : ضمن تشکر از دکتر جلایی پور که به حق به نقش پسینی رهبر (البته با تمسخر بیان کرده بودند) در سلامت انتخابات اشاره کردند لازمه بگم تاکید دکتر روحانی در هفته اخیر بیشتر روی نقش پیشینی رهبر بوده است. 1. تاکید رهبر در صبح انتخابات روی حق الناس 2. اجازه ندادن به بدعت گزاری ابطال رای مردم در 88 . همین جا سخنم را ربط می دهم به صحبت آقای دکتر حاضری و برخلاف نظر ایشون معتقدم عقلانیت تنها مربوط به اصلاح طلبی و متضاد با ولایت پذیری سنتی نیست و در جامعه ای که مطابق با نظر دکتر ربیعی سامان سیاسی ندارد؛ وجود رهبری لازم است و عکس نظر دکتر معیدفر معتقدم رفتار حکومت گسست نداشته است و در هر دو انتخابات رفتاری یکسان بروز داده است. هرچند که فاصله مابین انتخابات نیز باید با سازکارهای مناسب نقد دولت پر شود .
  • عاطفه کریم الدینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی