مردمک

دریچه ای رو به اجتماع

مردمک

دریچه ای رو به اجتماع

مردمک

خودنگاری های من در باب وقایع و عقاید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دو دلیل برای مقام بهانه آفرینش

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۲ ب.ظ

استادم می گوید شیعه غالی است.

دلیلش هم حدیث لولاک لما خلقت الافلاک بود.
به او نگفتم (البته گفتم که برای مقام حضرت زهرا دلیل در ذهنم دارم) اما به نظرم  دلایل مقام فوق العاده  زهرا این است 
1- خدا به موسی گفت تنها کاری که برای من انجام می دهی این است که دوستانم را به خاطر من دوست بداری . به خاطر همین زهرا عاشق علی نشد!!!  تفاوت قائل شد میان عشق و دوست داشتنش.   دلیل دارم برا خودم که این رو می گما...  خیلی سخته ولی خدا با این همه کمالات کنارت باشه و به خاطر خدا او را فقط دوست بداری.
2- اسلام یعنی تسلیم . اسلام زهرا بیش از علی بود!!!   زهرا و علی هم زمان ولی الله بودند اما زهرا به خاطر خدا تسلیم علی بود.
  • عاطفه کریم الدینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی