مردمک

دریچه ای رو به اجتماع

مردمک

دریچه ای رو به اجتماع

مردمک

خودنگاری های من در باب وقایع و عقاید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جلب اعتماد خدا!!

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ

راهپیمایی امروز خیلی بهم چسبید.

دیدن این همه هم فکرِ همراهِ یکجا احساس اطمینان بهم می بخشید.

با من مصاحبه هم کردند. 

گفتند : هدفت از شرکت در راهپیمایی چیست؟

گفتم : جلب اعتماد خدا !

گفتند : یعنی چی ؟ 

گفتم : خدایا ببین که ما پشت سید علی را خالی نکرده ایم.

خدایا تولی و تبری را آموخته ایم. و 35 سال است که داریم امتحان پس می دهیم.

پس به ما اعتماد کن و ولی ات را بفرست.

  • عاطفه کریم الدینی

نظرات  (۲)

ناز قلم ونفست
سلام
دیدن کلی هم فکر کنار هم که احساس خوبی نمیده! چون همه مثل هم فکر می کنن و هنری هم نداره جمع کردنشون کنار هم
احساس خوب اینه که آدم ها با افکار و دیدگاه ها و سلایق و حتی ادیان و مذاهب و اعتقادات مختلف ولی برای یک هدف مشترک کنار هم جمع بشن!
والسلام
پاسخ:
نمی تونم انکار کنم که !!
احساسه!
البته اینجا گفتم حس اطمینان . 
حالا اطمینان از چی، بماند ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی